4.10.2011

10. Jesienne cuda.

Poniższe zdjęcia wykonałam dzisiaj niemal kosztem własnego zdrowia, a być może nawet i życia. Byłam dziś w lesie. Dookoła cisza, spokój, dookoła żywej duszy. Tylko ja i przyroda. I gdy tak w skupieniu robiłam zdjęcia nagle usłyszałam za sobą jakiś ryk. Serce mi zamarło z przerażenia. Odwróciłam sie gwałtownie i... co zobaczyłam? Jakiś pan w stanie upojenia alkoholowego radośnie jechał sobie na rowerze dróżką i postanowił mnie głośno poinformować, że grzybów w lesie nie ma i żebym nawet nie szukała.  Miałam ochotę dziada zwlec z tego rowera i gołymi rękami udusić. Ja prawie umarłam ze strachu przez te jego dzikie ryki, a on mi tu o jakichś grzybach gada :)) Nawet w lesie człowiek spokoju nie ma.

Swoją drogą uwielbiam las i uwielbiam jesień. A las i jesień to idealne połączenie :)








I moje ulubione...

WITRAŻE







11 komentarzy:

  1. Jakie kolory :) Boskie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w życiu bym nie pomyślała, że takie zajebiste zdjęcie można zrobić z liściem. Szok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Onylia "Każdy ma taki świat jaki widzą jego oczy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu i talentu rzecz jasna:-)
    Pozdrawiam jesiennie, ale jak miło;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Cię dziadek wystraszył:):) zdjęcia boskie,a ta mała blondyneczka to zapiera dech w piersi:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż...powiem tak: Twój blog wzrusza mnie z osobistych, sentymentalnych powodów. Zdjęcia mnie wzruszają. Do takich zdjęć mam swego rodzaju sentyment. Mój pierwszy facet robił takie zdjęcia mikroświata. Piękne są. Wyrażają Twoją wrażliwość, ale nie tylko... Bo takie zdjęcia to też świetny portret Twojej "uważności", takiego "zatrzymania się" nad sceną.
    Pozdrawiam!
    (www.kobieta-po-polsku.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. melduję sie, że jestem :) i zaczynam od śmiechu!!:) ja to bym zawału dostała przez tego faceta...tu mnie telepać chciało jak sobie to przedstawiłam, a co dopiero będąc w Twojej skórze :) wpierdol, w dyby i do lochu dziadkowi:)

    zdjecia cudne!!! kocham fotografie! :)) dobrze trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń