22.08.2011

2.





By zobaczyć zdjęcia w większym rozmiarze wystarczy na nie kliknąć.

3 komentarze:

  1. Pierwsze super, w reszcie jak dla mnie trochę nie przemyślany kadr... Model i modelka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wszystkie cztery fotografie mają taki kadr jaki sobie założyłam, może chodzi Ci o to, że pierwsze jest bardziej "pozowane". Bo faktycznie tak jest. Pozostałe trzy były robione znienacka i takie zdjęcia lubię najbardziej bo są najnaturalniejsze, w zasadzie to unikam pozowanych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię spontaniczne fotki. Chodziło mi raczej o sam kadr. Kiedyś ktoś mi napisał: albo nie ucinaj nic, albo tnij zdecydowanie. Jeśli przypadkiem cos ucięłaś, co zdarza się każdemu, wykadruj to potem tak, by wyglądało jakbyś to zaplanowała. I tak jakoś mi to utkwiło. :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń